In-house opleiding

Je wil graag een opleidingen organiseren in je bedrijf rond Google AdWords, Google Analytics of Google Tag Manager. AdSpecialist helpt je graag hierbij. We organiseren praktische workshops met veel oefeningen en demo’s zodat je nadien met je team zelf aan de slag kan.
Of we organiseren een certificatie-training voor één van de officiële Google Partner of Academy for Ads certificaten, waarin we je team zo snel en efficiënt mogelijk laten slagen voor een gekozen certificaat. Vind je de opleiding niet die je zou willen organiseren? Neem dan gewoon contact op voor een opleiding op maat.

Een greep uit de mogelijkheden:

Theoretisch – gericht op certificatie

Een stoomcursus die in 1 dag voor één van de certificatie testen voorbereid

  • AdWords Fundamentals (6u + 1,5u examentijd)
  • Search Advanced (6u + 2u examentijd)
  • Display (6u + 1,5u examentijd)
  • Video (6u + 1,5u examentijd)
  • Mobile (6u+ 1,5u examentijd)
  • Google Shopping (6u + 1,5u examentijd)
  • Google Analytics (6u + 2u examentijd)
  • Google Tag Manager Fundamentals (6u + 1u examentijd)

Praktisch – gericht op setup

Een workshop waar je met je eigen project als voorbeeld mag werken. Op die manier zet je de kennis meteen in de praktijk om

  • Een succesvolle campagne opzetten in het zoeknetwerk
  • Advanced Search Ads – o.a. Call-only ads, Dynamic Search Ads, KeyWords Insertion
  • Een campagne opzetten in het Display Netwerk
  • Een campagne opzetten met Video Advertenties
  • Een shopping campagne opzetten
  • Een campagne opzetten voor Mobiele apps
  • Dynamic Remarketing en Feed based remarketing
  • Een meetplan maken en implementie plan voorbereiden in Google Analytics
  • Een meetplan omzetten in Implementatie via Google Tag Manager

Praktisch – gericht op optimalisatie

In deze praktische workshops leer je bestaande campagnes optimaliseren via data-driven beslissingen. Per campagnetype bieden we een halfdaagsse workshop aan

  • Search (3u)
  • Display (3u)
  • Shopping (3u)
  • Video (3u)
  • Mobile App(3u)
  • Lange termijn strategieën ontwikkelen voor AdWords via doelrendement op advertentie-uitgaven
  • Een bestaande Google Analytics account doorlichten en optimaliseren
  • Een bestande Google Tag Manager account doorlichten en optimaliseren
  • Aangepaste Dashboards en Rapporten bouwen via Google Data Studio

Een expert inhuren?

Gelieve dit formulier in te vullen.

Google AdWordsGoogle AnalyticsGoogle Tag Managerander onderwerp

Geïnteresseerd?

Als je hulp nodig hebt met het promoten van je zaak: contacteer de AdSpecialist!

Stuur een bericht