Op dinsdag 15 april 2014 geef ik ik samenwerking met Indie Group een Google AdWords advanced opleiding. Dit is een opleiding van een volledige dag, specifiek gericht naar mensen die een webshop hebben of beheren.
Het is de bedoeling dat je na de training niet alleen op de hoogte bent van wat allemaal mogelijk is met Google AdWords voor webshops, maar dat je ook van elkaar inspiratie opdoet om bijv. bepaalde veel voorkomende moeilijkheden op te lossen.
We hebben het o.a. over Google Analytics en meer specifiek over de e-commerce tracking code, over het segmenteren van de bezoekers via ‘custom variables’ en over het analyseren van de data met dashboards.
Voor het onderdeel Google AdWords is wel al enige voorkennis wenselijk. We gaan dieper in over het optimaliseren naar Return-on-Ad-Spend, en alle nieuwe ontwikkelingen die er zich voordoen in Google AdWords
We zoomen nog eens extra in op het adverteren met foto’s en prijs, wat ook bekend staat als PLA (Product LIsting Ads) of Google Shopping Ads.
Als afsluiter van de dag spreken we over Display Campagnes: van Dynamic Retargeting tot Video Marketing.
Schrijf in voor de opleiding Google AdWords Advanced ‘ op de website van Indie Group. De plaatsen zijn beperkt zodat het een interactieve sessie blijft.